Χρήση cookies

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies. Δεν είναι δυνατή η χρήση cookies για την εκτέλεση προγραμμάτων ή τη μετάδοση ιών στον υπολογιστή σας. Με τις πληροφορίες που περιέχονται στα cookies, μπορούμε να απλουστεύσουμε την πλοήγηση και να διευκολύνουμε τη σωστή προβολή των ιστότοπών μας. Σε κάθε περίπτωση, τα δεδομένα που συλλέγουμε δεν αποκαλύπτονται σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

Ασφαλώς, μπορείτε να προβάλλετε τον ιστότοπό μας χωρίς cookies. Οι περιηγητές διαδικτύου είναι διαμορφωμένοι έτσι ώστε να δέχονται τα cookies. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies οποιαδήποτε στιγμή από τις ρυθμίσεις του περιηγητή σας. Παρακαλούμε, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία βοήθειας του περιηγητή σας για πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή αυτών των ρυθμίσεων. Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη, ότι εάν απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies, ενδέχεται κάποια περιεχόμενα του ιστότοπού μας να μην λειτουργούν.

Συχνές ερωτήσεις για το Home Connect

Οι νέες οικιακές συσκευές της Bosch με λειτουργία Home Connect δημιουργούν πρωτοφανείς προοπτικές στο σπίτι σας. Τώρα, μπορείτε να ελέγχετε και να παρακολουθείτε όλες τις συσκευές σας από μακριά και με άνεση από το smartphone ή το tablet σας, γεγονός που διευκολύνει ακόμα περισσότερο την καθημερινότητά σας – και σας εξασφαλίζει, φυσικά, τέλεια αποτελέσματα.

Πότε θα μπορώ να αγοράσω συσκευές με λειτουργία Home Connect από εμπόρους λιανικής;

Τα πρώτα πλυντήρια πιάτων και φούρνοι με λειτουργία Home Connect από την Bosch και τη Siemens διατέθηκαν προς πώληση από εμπόρους λιανικής τον Δεκέμβριο του 2014. Το 2015 ακολούθησαν κι άλλες συσκευές, και πιο συγκεκριμένα διατέθηκαν πλυντήρια, στεγνωτήρια και ψυγεία. Την άνοιξη του 2016 λανσαρίστηκαν επίσης πλήρως αυτόματες μηχανές καφέ και στο τέλος του 2016 απορροφητήρες και βάσεις εστιών με λειτουργία Home Connect.

Μπορώ να εγκαταστήσω στις τρέχουσες συσκευές μου τη λειτουργία Home Connect;

Όχι. Η αναβάθμιση ή η εκ των υστέρων εγκατάσταση εφαρμογών είναι δύσκολο να υλοποιηθεί, για τους εξής λόγους: πρώτον, η εγκατάσταση μιας λύσης σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή θα υστερεί πάντα σε σχέση με μια λύση που η ενσωμάτωσή της είχε προγραμματιστεί εξαρχής, και δεύτερον, η διαδικασία θα είναι αρκετά δαπανηρή. Επιπλέον, οι οικιακές συσκευές υπόκεινται σε ειδικές προφυλάξεις ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται και να ελέγχονται, ακόμα και κατά την αντικατάσταση ηλεκτρονικού εξοπλισμού στον χώρο του πελάτη.

Μπορούν να ενσωματωθούν στο σύστημα Home Connect άλλα στοιχεία, όπως τα φώτα ή η θέρμανση;

Κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται στα άμεσα σχέδιά μας, καθώς εστιάζουμε τις προσπάθειές μας αποκλειστικά στην ενσωμάτωση των οικιακών συσκευών των διαφόρων μαρκών σε μία ενιαία εφαρμογή. Ωστόσο, είμαστε πάντα πρόθυμοι να δοκιμάζουμε καινούργια πράγματα, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του εξοπλισμού και ολόκληρου του συστήματος Home Connect σε άλλα οικιακά συστήματα αυτοματισμού. Το πρώτο βήμα είναι να ενσωματώσουμε θερμοστάτες και ανιχνευτές καπνού. Εκτός αυτού, το Home Connect μελετά επίσης τη δημιουργία ενός Κιτ Ανάπτυξης Λογισμικού (SDK) που θα διευκολύνει τους συνεργάτες να συνδεθούν στο σύστημά μας.

Υπάρχει δυνατότητα ταυτόχρονης πρόσβασης στις οικιακές συσκευές από διάφορες κινητές συσκευές;

Ναι, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε μια οικιακή συσκευή από διάφορες κινητές συσκευές. Η πρώτη κινητή συσκευή που συνδέεται με την οικιακή συσκευή είναι ο "Super User" και έχει συγκεκριμένα δικαιώματα, μπορεί για παράδειγμα να διαγράφει άλλους χρήστες από τη συσκευή. Γενικά, έχει προτεραιότητα ο χρήστης που ελέγχει απευθείας την οικιακή συσκευή.

Υπάρχουν ελάχιστες απαιτήσεις για τον δρομολογητή Wi-Fi που έχω;

Το σύστημα Home Connect λειτουργεί με όλους τους κλασικού δρομολογητές Wi-Fi της αγοράς που λειτουργούν και με τις συνήθεις έξυπνες συσκευές (smartphone, tablet). Για λόγους ασφαλείας, τα δίκτυα Wi-Fi πρέπει να είναι κρυπτογραφημένα (κρυπτογράφηση WPA ή WPA2). Αν το οικιακό σας δίκτυο Wi-Fi δεν είναι κρυπτογραφημένο, δεν θα μπορέσετε να καταχωρήσετε τις συσκευές σας. Με αυτό τον τρόπο, η χρήση του Home Connect είναι απλή και, ταυτόχρονα, όσο το δυνατόν πιο ασφαλής για το χρήστη.

Τι ισχύει όσον αφορά την προστασία και την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων;

Αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε μια φιλοσοφία εκτεταμένων μέτρων ασφάλειας για το Home Connect. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τακτικοί έλεγχοι του συστήματος για προστασία από επαγγελματίες εισβολείς. Χρησιμοποιούμε τελευταίας γενιάς τεχνολογία κρυπτογράφησης, ενώ κατά περιόδους ζητάμε από ανεξάρτητους ειδικούς να ελέγχουν σχολαστικά το σύστημά μας. Έχουμε λάβει τη σφραγίδα "Trusted App" της TÜV TRUST IT για την εφαρμογή Home Connect. Αυτή η σφραγίδα περιλαμβάνει την κρυπτογράφηση και την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τον Ομοσπονδιακό Νόμο για την Προστασία των Δεδομένων, καθώς και τον έλεγχο με βάση τις εσωτερικές και εξωτερικές οδηγίες περί συμμόρφωσης.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της ειδικής φιλοσοφίας ασφάλειας του Home Connect;

Η φιλοσοφία ασφάλειας του Home Connect αποτελείται από ένα σύνολο μέτρων, τα οποία χρησιμοποιούνται για συγκεκριμένα στοιχεία του συστήματος Home Connect (οικιακή συσκευή, εφαρμογή, μονάδα επικοινωνίας, διακομιστής Home Connect κ.λπ.), καθώς και για τις διεπαφές του: η ανταλλαγή δεδομένων βασίζεται στο πρωτόκολλο Home Connect. Στο διακομιστή Home Connect αποθηκεύονται μόνο σημαντικές πληροφορίες. Ουσιαστικά, τα δεδομένα από τη χρήση των συσκευών με λειτουργία Home Connect δεν ενοποιούνται με τα δεδομένα από την εγγραφή της εφαρμογής Home Connect. Έτσι ενισχύεται η ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών. Επίσης, η επικοινωνία είναι εφικτή μόνο μέσω κρυπτογραφημένων δικτύων. Με τα ασφαλή πιστοποιητικά, το τείχος προστασίας στον διακομιστή και την προστασία της εφαρμογής Home Connect μέσω κωδικού πρόσβασης, διασφαλίζεται η ύπαρξη πρόσθετων επιπέδων ασφαλείας.

Μπορώ να αποτρέψω την αποστολή δεδομένων και από τη συσκευή μου;

Ορισμένες λειτουργίες βασίζονται στην κατάσταση, δηλαδή η εφαρμογή πρέπει να είναι συνδεδεμένη με το διακομιστή. Αλλά φυσικά έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε να γίνεται ή να μην γίνεται χρήση των πρόσθετων λειτουργιών που μπορούν να σας προσφέρουν οι δικτυωμένες συσκευές. Οι συσκευές στέλνουν και λαμβάνουν δεδομένα μόνο αν δηλώσετε ρητά τη σχετική σας επιθυμία, και μπορείτε να τις ελέγχετε αναλόγως.

Μπορώ να διαγράψω τα δεδομένα μου; Μπορώ να είμαι σίγουρος (-η) ότι αυτά τα δεδομένα έχουν διαγραφεί πλήρως;

Ναι, μπορείτε να είστε σίγουρος (-η) ότι τα δεδομένα έχουν διαγραφεί πλήρως. Μπορείτε να επαναφέρετε την οικιακή συσκευή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Έτσι, οι ρυθμίσεις δικτύου και οι λογαριασμοί είναι ξεχωριστά από τη συσκευή. Μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό σας στο Home Connect ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στο πλήκτρο ρυθμίσεων της εφαρμογής. Για να διαγραφούν τα διαπιστευτήρια στο διακομιστή Home Connect, μπορείτε να τηλεφωνήσετε απλώς στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Home Connect. Ουσιαστικά, όλα τα δεδομένα που αφορούν τη χρήση από εσάς διαγράφονται αυτόματα μετά από 10 ημέρες.

Θα υπάρχει και διεπαφή LAN για τις οικιακές συσκευές;

Όχι, προς το παρόν δεν προβλέπεται σύνδεση LAN, καθώς το Home Connect χρησιμοποιεί δίκτυο Wi-Fi για την ανταλλαγή δεδομένων. Θα ήταν εξαιρετικά πολύπλοκη η σύνδεση καλωδίων LAN για κάθε οικιακή συσκευή. Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τεχνολογία Wi-Fi, καθώς είναι πλέον διαθέσιμη σχεδόν σε κάθε νοικοκυριό και επιτρέπει την άμεση επικοινωνία ανάμεσα στις κινητές συσκευές και τις οικιακές συσκευές.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται για να λειτουργήσει το Home Connect;

Εκτός από την οικιακή συσκευή με λειτουργία Home Connect, μια έξυπνη συσκευή με την εφαρμογή Home Connect και το διακομιστή Wi-Fi, δεν χρειάζεται άλλος εξοπλισμός.

Η οικιακή συσκευή μου έχει αδύναμο σήμα Wi-Fi λόγω μεγάλης απόστασης από τον διακομιστή Wi-Fi. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Home Connect;

Οι επιλογές σας σε αυτήν την περίπτωση είναι πολλές. Μπορείτε να επεκτείνετε την εμβέλεια του δικτύου σας χρησιμοποιώντας μια συσκευής επέκτασης εμβέλειας δικτύου. Αν αυτή η συσκευή τοποθετηθεί ανάμεσα στην οικιακή συσκευή και τον διακομιστή, το σήμα ασύρματου Internet θα επεκταθεί μέχρι π.χ. και το υπόγειο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Η δεύτερη επιλογή που έχετε είναι να χρησιμοποιήσετε έναν αντάπτορα δικτύου τύπου powerline, για να επεκταθεί η σύνδεση Internet στην οικιακή συσκευή. Στη συνέχεια, η δικτυωμένη συσκευή σας μπορεί να συνδεθεί απευθείας στο Internet και να τη χειριστείτε κατ' αυτόν τον τρόπο. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών ευχαρίστως θα σας βοηθήσει και στις δύο περιπτώσεις, αλλά και όταν χρειάζεστε οποιονδήποτε άλλον εξοπλισμό.

Πώς μπορώ να ξέρω αν το οικιακό μου δίκτυο εκτείνεται μέχρι το σημείο όπου βρίσκεται η συσκευή;

Υπάρχουν εφαρμογές, όπως το Wi-Fi Analyser, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε την ισχύ του σήματος στο σημείο τοποθέτησης της συσκευής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το smartphone ή το tablet σας για να ελέγξετε την ισχύ του σήματος στο σημείο όπου βρίσκεται η συσκευή σας.

Πόσο κοστίζει η εφαρμογή και από πού μπορώ να την κατεβάσω;

Η εφαρμογή είναι δωρεάν και μπορείτε να την κατεβάσετε από το Apple App Store ή το Google Play Store.

Παρ' όλα αυτά, θα λάβω και έντυπες οδηγίες μαζί με τις συσκευές Bosch με Home Connect;

Ναι. Οι έντυπες οδηγίες περιλαμβάνονται κανονικά στη συσκευασία της συσκευής σας. Ωστόσο οι ψηφιακές οδηγίες χρήσης προσφέρουν πρόσθετη αξία στον χρήστη, καθώς είναι πιο ευνόητα τα χαρακτηριστικά των οικιακών συσκευών.

MyBosch

Εγγραφείτε δωρεάν και απολαύστε πολλά οφέλη!

Εξυπηρέτηση πελατών

Εξαιρετική εξυπηρέτηση - πριν και μετά την αγορά.

+30 210 4277701 ή 18182 (τυπική χρέωση κλήσης προς εθνικά δίκτυα)

Ανακαλύψτε τη Bosch

Ανακαλύψτε την ποιότητα, την τελειότητα και την αξιοπιστία.

Εύρεση αντιπροσώπου

Βρείτε αντιπροσώπους ή καταστήματα σέρβις στην περιοχή σας!