Χρήση cookies

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies. Δεν είναι δυνατή η χρήση cookies για την εκτέλεση προγραμμάτων ή τη μετάδοση ιών στον υπολογιστή σας. Με τις πληροφορίες που περιέχονται στα cookies, μπορούμε να απλουστεύσουμε την πλοήγηση και να διευκολύνουμε τη σωστή προβολή των ιστότοπών μας. Σε κάθε περίπτωση, τα δεδομένα που συλλέγουμε δεν αποκαλύπτονται σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

Ασφαλώς, μπορείτε να προβάλλετε τον ιστότοπό μας χωρίς cookies. Οι περιηγητές διαδικτύου είναι διαμορφωμένοι έτσι ώστε να δέχονται τα cookies. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies οποιαδήποτε στιγμή από τις ρυθμίσεις του περιηγητή σας. Παρακαλούμε, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία βοήθειας του περιηγητή σας για πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή αυτών των ρυθμίσεων. Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη, ότι εάν απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies, ενδέχεται κάποια περιεχόμενα του ιστότοπού μας να μην λειτουργούν.

Home Connect - Συχνές ερωτήσεις

Μπορούν να ενσωματωθούν στο σύστημα Home Connect άλλα στοιχεία, όπως τα φώτα ή η θέρμανση;

Το Home Connect ενσωματώνει οικιακές συσκευές διαφόρων εταιρειών σε μία εφαρμογή. Καλούμε έναν αυξανόμενο αριθμό συνεργατών και υπηρεσιών είτε να ενσωματώσουν το Home Connect είτε να ενσωματωθούν στο σύστημα Home Connect. Αυτό μας επιτρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας από το έξυπνο σπίτι. Τόσο ο εξοπλισμός μας, όσο και ολόκληρο το σύστημα Home Connect μπορούν να ενσωματωθούν εύκολα μέσω μιας διασύνδεσης προγραμματισμού που ονομάζεται API (Application Programming Interface).

Διατίθεται απομακρυσμένος διαγνωστικός έλεγχος για τη δική μου οικιακή συσκευή Bosch; Πώς μπορώ να τον χρησιμοποιήσω;

Η διαθεσιμότητα του απομακρυσμένου διαγνωστικού ελέγχου διαφέρει ανάλογα με τη συσκευή και τη χώρα. Για να ελέγξετε αν διατίθεται απομακρυσμένος διαγνωστικός έλεγχος για την οικιακή συσκευή σας, μεταβείτε στην ενότητα "Remote Diagnostics" (Απομακρυσμένος Διαγνωστικός Έλεγχος) της εφαρμογής Home Connect. Επιλέξτε "Service" (Επισκευή) > "Diagnostics and help" (Διαγνωστικός έλεγχος και βοήθεια) > "Diagnostics" (Διαγνωστικός έλεγχος) και επιλέξτε την οικιακή συσκευή για την οποία χρειάζεστε υποστήριξη. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Δώστε τον αντίστοιχο αριθμό μοντέλου και οι τεχνικοί θα ελέγξουν αν διατίθεται απομακρυσμένος διαγνωστικός έλεγχος για την οικιακή συσκευή σας.

Στη σπάνια περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τη συσκευή Bosch, καλέστε απλώς στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών που εμφανίζεται στην εφαρμογή και κλείστε ραντεβού για απομακρυσμένο διαγνωστικό έλεγχο της συνδεδεμένης συσκευής. Με την άδειά σας, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Bosch θα ελέγξει από απόσταση τη συσκευή σας, θα εντοπίσει το πρόβλημα και θα σας δώσει σαφείς συμβουλές. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί με αυτόν τον τρόπο, θα ενημερωθεί ένας τεχνικός της Bosch, θα έρθει στο σπίτι σας εξοπλισμένος με τα απαραίτητα ανταλλακτικά και θα επιλύσει το θέμα.

Πότε θα μπορώ να αγοράσω συσκευές με λειτουργία Home Connect από εμπόρους λιανικής;

Από τις αρχές του 2017, είναι διαθέσιμες όλες οι βασικές οικιακές συσκευές της Bosch από όλες τις κατηγορίες προϊόντων: πλυντήρια ρούχων, στεγνωτήρια, φούρνοι, εστίες, ψυγεία και καφετιέρες μπορούν πλέον να ελέγχονται και να παρακολουθούνται από παντού μέσω της εφαρμογής Home Connect.

Μπορώ να εγκαταστήσω στις συσκευές που ήδη διαθέτω τη λειτουργία Home Connect;

Όχι. Η αναβάθμιση ή η εκ των υστέρων εγκατάσταση εφαρμογών είναι δύσκολο να υλοποιηθεί, για τους εξής λόγους: πρώτον, η εγκατάσταση μιας λύσης σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή θα υστερεί πάντα σε σχέση με μια λύση που η ενσωμάτωσή της είχε προγραμματιστεί εξαρχής και, δεύτερον, η διαδικασία θα είναι αρκετά δαπανηρή. Επιπλέον, οι οικιακές συσκευές υπόκεινται σε ειδικές προφυλάξεις ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται και να ελέγχονται, ακόμα και κατά την αντικατάσταση ηλεκτρονικού εξοπλισμού στον χώρο του πελάτη.

Μπορούν να ενσωματωθούν στο σύστημα Home Connect άλλα στοιχεία, όπως τα φώτα ή η θέρμανση;

Κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται στα άμεσα σχέδιά μας, καθώς εστιάζουμε τις προσπάθειές μας αποκλειστικά στην ενσωμάτωση των οικιακών συσκευών διαφόρων μαρκών σε μία ενιαία εφαρμογή. Ωστόσο, είμαστε πάντα πρόθυμοι να δοκιμάζουμε καινούργια πράγματα, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του εξοπλισμού και ολόκληρου του συστήματος Home Connect σε άλλα οικιακά συστήματα αυτοματισμού. Το πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση είναι να ενσωματώσουμε θερμοστάτες και ανιχνευτές καπνού. Εκτός αυτού, το Home Connect μελετά επίσης τη δημιουργία ενός Κιτ Ανάπτυξης Λογισμικού (SDK) που θα διευκολύνει τους συνεργάτες να συνδεθούν στο σύστημά μας.

Υπάρχει δυνατότητα ταυτόχρονης πρόσβασης στις οικιακές συσκευές από διάφορες κινητές συσκευές;

Ναι, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε μια οικιακή συσκευή από διάφορες κινητές συσκευές. Η πρώτη κινητή συσκευή που συνδέεται με την οικιακή συσκευή είναι ο "Super User" (διαχειριστής) και έχει συγκεκριμένα δικαιώματα, μπορεί για παράδειγμα να διαγράφει άλλους χρήστες από τη συσκευή. Γενικά, έχει προτεραιότητα ο χρήστης που ελέγχει απευθείας την οικιακή συσκευή.

Υπάρχουν ελάχιστες απαιτήσεις για τον δρομολογητή Wi-Fi που έχω;

Το σύστημα Home Connect λειτουργεί με όλους τους κλασικούς δρομολογητές Wi-Fi της αγοράς που λειτουργούν και με τις συνήθεις έξυπνες συσκευές (smartphone, tablet). Για λόγους ασφαλείας, τα δίκτυα Wi-Fi πρέπει να είναι κρυπτογραφημένα (κρυπτογράφηση WPA ή WPA2). Αν το δίκτυο Wi-Fi δεν είναι κρυπτογραφημένο, δεν θα μπορέσετε να καταχωρίσετε τη συσκευή σας. Με αυτό τον τρόπο, η χρήση του Home Connect είναι απλή και, ταυτόχρονα, όσο το δυνατόν πιο ασφαλής για το χρήστη.

Τι ισχύει όσον αφορά στην προστασία και την ασφάλεια προσωπικών δεδομένων;

Αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε μια φιλοσοφία εκτεταμένων μέτρων ασφάλειας για το Home Connect. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τακτικοί έλεγχοι του συστήματος για προστασία από επαγγελματίες εισβολείς. Χρησιμοποιούμε τελευταίας γενιάς τεχνολογία κρυπτογράφησης, ενώ κατά περιόδους ζητάμε από ανεξάρτητους ειδικούς να ελέγχουν σχολαστικά το σύστημά μας. Έχουμε λάβει τη σφραγίδα "Trusted App" της TÜV TRUST IT για την εφαρμογή Home Connect. Αυτή η σφραγίδα περιλαμβάνει την κρυπτογράφηση και την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τον Ομοσπονδιακό Νόμο για την Προστασία των Δεδομένων, καθώς και τον έλεγχο με βάση τις εσωτερικές και εξωτερικές οδηγίες περί συμμόρφωσης.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της ειδικής φιλοσοφίας ασφάλειας του Home Connect;

Η φιλοσοφία ασφάλειας του Home Connect αποτελείται από ένα σύνολο μέτρων, τα οποία χρησιμοποιούνται για συγκεκριμένα στοιχεία του συστήματος Home Connect (οικιακή συσκευή, εφαρμογή, μονάδα επικοινωνίας, διακομιστής Home Connect κ.λπ.), καθώς και για τις διεπαφές του: η ανταλλαγή δεδομένων βασίζεται στο πρωτόκολλο Home Connect. Στον διακομιστή Home Connect αποθηκεύονται μόνο απαραίτητες πληροφορίες. Ουσιαστικά, τα δεδομένα από τη χρήση των συσκευών με λειτουργία Home Connect δεν ενοποιούνται με τα δεδομένα από την εγγραφή της εφαρμογής Home Connect. Έτσι ενισχύεται η ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών. Επίσης, η επικοινωνία είναι δυνατή μόνο μέσω κρυπτογραφημένων δικτύων. Με τα ασφαλή πιστοποιητικά, το τείχος προστασίας στον διακομιστή και την προστασία της εφαρμογής Home Connect μέσω κωδικού πρόσβασης, διασφαλίζεται η παροχή πρόσθετης ασφάλειας.

Μπορώ να αποτρέψω την αποστολή δεδομένων και από τη συσκευή μου;

Ορισμένες λειτουργίες βασίζονται στην κατάσταση, δηλαδή η εφαρμογή πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τον διακομιστή. Αλλά φυσικά έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε να γίνεται ή να μην γίνεται χρήση των πρόσθετων λειτουργιών που μπορούν να σας προσφέρουν οι δικτυωμένες συσκευές. Οι συσκευές στέλνουν και λαμβάνουν δεδομένα μόνο αν δηλώσετε ρητά τη συναίνεσή σας, ενώ μπορείτε να τις ελέγχετε ανάλογα.

Μπορώ να διαγράψω τα δεδομένα μου; Μπορώ να είμαι σίγουρος (-η) ότι αυτά τα δεδομένα έχουν διαγραφεί πλήρως;

Ναι, μπορείτε να είστε σίγουρος (-η) ότι τα δεδομένα έχουν διαγραφεί πλήρως. Μπορείτε να επαναφέρετε την οικιακή συσκευή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Έτσι, οι ρυθμίσεις δικτύου και οι λογαριασμοί διαχωρίζονται από τη συσκευή. Μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό σας στο Home Connect ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στο πλήκτρο ρυθμίσεων της εφαρμογής. Για να διαγραφούν τα διαπιστευτήρια στον διακομιστή Home Connect, μπορείτε απλώς να τηλεφωνήσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Home Connect. Ουσιαστικά, όλα τα δεδομένα που αφορούν τη χρήση από εσάς διαγράφονται αυτόματα μετά από 10 ημέρες.

Θα υπάρχει και διεπαφή LAN για τις οικιακές συσκευές;

Όχι, προς το παρόν δεν προβλέπεται σύνδεση LAN, καθώς το Home Connect χρησιμοποιεί δίκτυο Wi-Fi για την ανταλλαγή δεδομένων. Θα ήταν εξαιρετικά πολύπλοκη η σύνδεση καλωδίου LAN για κάθε οικιακή συσκευή. Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τεχνολογία Wi-Fi, καθώς η τεχνολογία αυτή είναι πλέον διαθέσιμη σχεδόν σε κάθε νοικοκυριό και επιτρέπει την άμεση επικοινωνία ανάμεσα στις κινητές συσκευές και τις οικιακές συσκευές.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται για να λειτουργήσει το Home Connect;

Εκτός από την οικιακή συσκευή με λειτουργία Home Connect, μια έξυπνη συσκευή με την εφαρμογή Home Connect και τον δρομολογητή Wi-Fi, δεν χρειάζεται άλλος εξοπλισμός.

Η οικιακή συσκευή μου έχει αδύναμο σήμα Wi-Fi λόγω μεγάλης απόστασης από τον δρομολογητή Wi-Fi. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Home Connect;

Υπάρχουν διάφορες επιλογές σε αυτήν την περίπτωση. Μπορείτε να επεκτείνετε την εμβέλεια του δικτύου σας, χρησιμοποιώντας μια συσκευή επέκτασης εμβέλειας δικτύου. Αν αυτή η συσκευή τοποθετηθεί ανάμεσα στην οικιακή συσκευή και τον δρομολογητή, το σήμα ασύρματου Internet θα επεκταθεί π.χ. μέχρι το υπόγειο χωρίς κανένα πρόβλημα. Η δεύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε προσαρμογέα powerline, για να επεκταθεί η σύνδεση Internet στην οικιακή συσκευή. Στη συνέχεια, μπορείτε να συνδεθείτε απευθείας στο διαδίκτυο με τη δικτυωμένη συσκευή σας και να την χειριστείτε με αυτόν τον τρόπο. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών ευχαρίστως θα σας παράσχει συμβουλές σε κάθε περίπτωση και θα σας βοηθήσει με τον εξοπλισμό που ενδεχομένως χρειάζεστε.

Πώς μπορώ να ξέρω αν το οικιακό μου δίκτυο εκτείνεται μέχρι το σημείο που βρίσκεται η συσκευή;

Υπάρχουν εφαρμογές, όπως το Wi-Fi Analyser, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε την ισχύ του σήματος στο σημείο τοποθέτησης της συσκευής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το smartphone ή το tablet σας, για να ελέγξετε την ισχύ του σήματος στο σημείο που βρίσκεται η συσκευή.

Πόσο κοστίζει η εφαρμογή και από πού μπορώ να την κατεβάσω;

Η εφαρμογή είναι δωρεάν και μπορείτε να την κατεβάσετε από το App Store ή το Google Play Store.

Παρ' όλα αυτά, θα λάβω και έντυπες οδηγίες μαζί με τις συσκευές Bosch με Home Connect;

Ναι. Οι έντυπες οδηγίες περιλαμβάνονται κανονικά στη συσκευασία της συσκευής σας. Ωστόσο, οι ψηφιακές οδηγίες χρήσης προσφέρουν πρόσθετη αξία στον χρήστη, καθώς τα χαρακτηριστικά των οικιακών συσκευών είναι πιο κατανοητά.

MyBosch

Εγγραφείτε δωρεάν και απολαύστε πολλά οφέλη!

Εξυπηρέτηση πελατών

Εξαιρετική εξυπηρέτηση - πριν και μετά την αγορά.

+30 210 4277701 ή 18182 (τυπική χρέωση κλήσης προς εθνικά δίκτυα)

Ανακαλύψτε τη Bosch

Ανακαλύψτε την ποιότητα, την τελειότητα και την αξιοπιστία.

Εύρεση αντιπροσώπου

Βρείτε αντιπροσώπους ή καταστήματα σέρβις στην περιοχή σας!